Artykuły filtrowane wg daty: wtorek, 19 czerwiec 2018

klasy V-VII - godz. 9.45

klasy III-IV - godz. 11.00

Kategoria: Aktualności

Nadchodzi czas podsumowań - także działań w naszym projekcie "Szansa dla szkoły".  Wszyscy uczestnicy zajęć logopedycznych, zajęć wspomagających czytanie i liczenie oraz terapii otrzymali dziś nie tylko dyplomy, ale i wspaniale "kocie" i "psie" poduchy oraz trochę słodkości. Wszyscy zasługują na wielkie brawa i uznanie za, często ciężką i systematyczną pracę w zmaganiu się z własnymi słabościami! Wszystkim bardzo gratulujemy i życzymy samych sukcesów!

Kolejny dzień pełen atrakcji - na początku zamek w Ogrodzieńcu! Ale tam było ciekawie! Zbroje, armaty, komnaty i... niesamowite legendy o duchach, których wysłuchaliśmy także w Domu Legend i Strachów. Niektórzy z nas na prawdę się bali! Po tych wielkich emocjach mogliśmy w końcu wszystkiego dotknąć i sprawdzić w Parku Doświadczeń. Wycieczkę w Ogrodzieńcu zakończyliśmy w lodziarni!. Po powrocie do ośrodka układaliśmy koralikowe wzory inspirowane ostatnimi doświadczeniami, a wieczorem... przyszedł czas na... dyskotekę! Szkoda, że już jutro wracamy...

Już za nami pierwszy dzień zielonej szkoły w Koszycach. Po dłużącej się podróży dojechaliśmy do Bobolic, gdzie zwiedziliśmy zabytkowy zamek. Niektórzy z nas przestraszyli się trofeów łowieckich. Potem podążyliśmy szlakiem między zamkiem w Bobolicach, a zamkiem w Mirów. Ten drugi niestety w ruinie - nasi chłopcy znaleźli na ten stan inne określenie "zepsuty zamek".Ok. 17.00 trafiliśmy w końcu do naszego ośrodka w Koszycach i po pysznej obiadokolacji, którą zjadły nawet największe niejadki, zakończyliśmy ten dzień zabawa z wodnymi balonami oraz sportowymi konkurencjami. Na dobry sen wysłuchaliśmy fragmentu książki o detektywie Pozytywce. To był wyczerpujący, ale jakże wspaniały dzień.

Kategoria: Aktualności

To, że MATEMATYKA królową nauk jest wie już każdy.Trzecioklasiści wiedzą też, że jest to królowa wymagająca systematyczności, cierpliwości i skupienia, robią więc wszystko aby się z nią zaprzyjaźnić i poznać ją jak najlepiej. Gratulujemy pomysłowości!

19-06-2018

E-pirewszaki

Już od marca uczniowie klasy I b systematycznie pracują z tabletami. Początkowo była to "tylko" nauka obsługi tych urządzeń i zachowania bezpieczeństwa podczas pracy i korzystania z Internetu. Teraz tablet "jedynie" im towarzyszy i ułatwia pracę na lekcjach - a to wszystko dzięki projektowi współfinansowanemu z środków Unii Europejskiej "Szansa dla szkoły".